Ben jij de nieuwe voorzitter of secretaris van de afdeling Zuid-Kennemerland?

23 maart 2021

Als PvdA gaan we een leuke en spannende tijd tegemoet met de Gemeenteraadsverkiezingen in 2022. Net als in 2018 zullen we laten zien dat de PvdA zich kan herstellen na een teleurstellende Tweede Kamerverkiezing. Er is veel potentieel binnen de afdeling om er een succes van te maken. De programma-adviescommissie is druk bezig,  gesteund door themagroepen en gemeentelijke voorbereidingsgroepen. De lokale kandidaatstellingscommissies zijn benoemd en de procedure voor de kandidaatstelling voor de gemeenteraden start in juni en loopt tot medio september. De afdeling is begonnen om meer jonge leden met diverse culturele achtergronden te betrekken bij het werk om de sociaaldemocratie in praktijk te brengen. Het is belangrijk dat onze basis wordt verbreed.

De afdeling zoekt een nieuwe voorzitter en secretaris

• André Broekmans, sinds eind vorig jaar waarnemend voorzitter, zal op de Algemene Ledenvergadering op 2 juni as. terugtreden. De nieuwe voorzitter zal de afdeling Zuid-Kennemerland gaan leiden, gesteund door een gemotiveerd en enthousiast bestuur. De profielschets vind je hier.
  • onze secretaris, Timo Haver, overweegt zich kandidaat te stellen voor het raadslidmaatschap in Haarlem en trekt zich om die reden terug. De profielschets van secretaris kunt u hier vinden.

Belangstellenden voor deze functies kunnen eventueel nadere informatie inwinnen bij André Broekmans (tel 06-10139041) of Timo Haver (06-49205962). Kandidaten worden verzocht vóór vrijdag 23 april 2021 per e-mail te reageren naar de secretaris van de PvdA Zuid-Kennemerland ([email protected]), met een curriculum vitae en een korte motivatie. De sollicitatieprocedure wordt in eerste instantie uitgevoerd door een delegatie uit het bestuur, mogelijk gevolgd door een gesprek met het voltallige bestuur. De voordracht en benoeming zal plaatsvinden in de ALV van 2 juni a.s.