Nieuwsbrief juli 2021

30 juli 2021

De nieuwsbrief van juli 2021 is vandaag verstuurd aan alle leden en belangstellenden van de PvdA Zuid-Kennemerland met een bekend mailadres. Dit keer, omdat het vakantie is, een themanummer over duurzaamheid. Met informatie over wat er op dat punt al wordt gedaan in de vier gemeenten, maar vooral over wat er nog meer nodig is. Hopelijk inspireert het Klimaatmanifest van de Klimaatalliantie Haarlem en de bijdrage van Isabelle Wisse (PvdA raadslid in Haarlem) ons allen tot concrete actie om energie te besparen en thuis en samen in de wijk in te zetten op verdere verduurzaming.

In augustus komt er geen nieuwsbrief uit, maar kun je wel informatie verwachten over het programma bij de opening van het politiek seizoen op 12 september om 15:30 uur in strandpaviljoen Plazand in Zandvoort. Verder kun je de stoomcursus lokale politiek volgen en je wellicht kandideren voor het raadslidmaatschap in de periode 2022-2026. We hopen op veel aanmeldingen en een mooie diversiteit in culturele identiteit, leeftijd, opleidingsniveau en (werk)ervaring.

Geniet van de zomer en graag tot 12 september in Zandvoort!
Met vriendelijke groet,

André Broekmans,