Nieuwjaarsbijeenkomst

1 januari 2023

De nieuwjaarsbijeenkomst van de PvdA Zuid-Kennemerland wordt dit jaar gehouden in MAF, een prachtige historische locatie in hartje Haarlem. Onze voorzitter André Broekmans zal het nieuwe politieke jaar openen. Maarten Wiedemeijer, fractievoorzitter van de PvdA Haarlem, zal de politieke collega’s verwelkomen.

Verkiezingen 2023
Het jaar 2023 staat in het teken van de verkiezing op 15 maart van leden voor Provinciale Staten Noord-Holland en het bestuur van het Hoogheemraadschap van Rijnland. Jeroen Olthof, de lijsttrekker van de PvdA Noord-Holland geeft de aftrap voor de verkiezingscampagne. Verder zullen er waarschijnlijk een aantal kandidaten uit onze regio voor het Hoogheemraadschap van Rijnland aanwezig zijn. Wil je al een kijkje nemen in de verkiezingsprogramma’s, klik dan hier voor het programma van de PvdA Noord-Holland en hier voor het programma van de PvdA voor het Hoogheemraadschap van Rijnland.

Let op:
In verband met de catering word je verzocht je voor dinsdag 10 januari aan te melden bij onze secretaris Roy van Loon, via [email protected].