Alle activiteiten van de PvdA Zuid-Kennemerland vervallen tot 1 juni

6 april 2020

ALLE ACTIVITEITEN VERVALLEN TOT 1 JUNI AS.
In verband met de coronamaatregelen zijn alle activiteiten van de PvdA Zuid-Kennemerland tot 1 juni vervallen, dus ook de algemene ledenvergadering die voor 14 april gepland stond. We wachten nu eerst de verdere ontwikkelingen af voordat we een nieuwe datum voor deze vergadering vaststellen.

Ondertussen werken onze wethouders en fracties in de gemeenten gewoon door. We hebben per gemeente weergegeven hoe de gemeenteraden de komende tijd vergaderen: Bloemendaal, Haarlem, Heemstede, Zandvoort. Ook staat beschreven hoe de PvdA reageert op de recente ontwikkelingen.

Zoals Lodewijk Asscher schreef: ‘we moeten afstand houden, maar tegelijkertijd komen we dichter tot elkaar’. Helpen waar nodig en aandacht hebben voor elkaar.

Graag wijzen we in dit verband ook nog even op de mogelijkheid om contact op te nemen met het Ombudsteam. Je kunt hier terecht voor hulp, advies of informatie. Bijvoorbeeld over regelingen die er nu zijn om de gevolgen van de maatregelen te verlichten. Het PvdA-Ombudsteam is bereikbaar op telefoonnummer 06 –82 14 66 12. Mailen kan naar [email protected].

Veel sterkte de komende weken, houd afstand en blijf gezond.

Namens het afdelingsbestuur PvdA Zuid-Kennemerland,

Erica Bastiaans